Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs

Novi Sad
13.12.2016.
10:50 > 10:55
Grupa Novosađana pokrenula je peticiju da se odustane od organizovanja proslave Nove godine na Trgu slobode i da se novac namenjen slavlju prosledi u humanitarne svrhe.

Komentari 132

  • Rade

    19.12.2016 21:15
    Da je drzava normalna, ovi koji podrzavaju sve ovo sto je nehumano, citajte "partijski sledbenici", sa svojim znanjem i strukom, ne bi dogurali dalje od pozicije cistaca WC-a! Tuzno je sto u nasem slucaju, ti isti nam odredjuju zivote! Nesto ovde debelo ne valja...
  • Mirko

    17.12.2016 15:23
    Necemo proslave ako nam ne date izvestaj o svakom dinaru i koliko sta kosta i koji su sponzori.
  • Grgolj

    17.12.2016 00:26
    Odlčio sam da ono malo novca što sam izdvojio za proslavu nove godine usmerim u dobrotvorne svrhe. Pomoći ću samom sebi da preživim.
  • /

    16.12.2016 12:38
    /
    @Nemanja
    a sto niste dali te pare za docek umesto za knjige
  • Kale

    16.12.2016 10:01
    @Nemanja
    Svaka ti cast za donaciju i sve ali brate - ako ne lazes - jesi proverio gde je otisla tvoja donacija? Drugo - da si pametniji - nije da ja zelim da raspolazem tvojim parama - dao bi za bolnice i decu - a mi ovde konkretno zelimo pare u bolnici - jesi video na sta live bolnice???
    Dakle promasio si temu, mi brinemo o najpotrebnijim stvarima - ljudskim zivotima - dok se ti gari zajebavas sa knjigama.
    Pomozi bolnice sa 50000 evra?

    Hocemo cist javni racun za novogodisnju proslavu i sve ostale proslave. Koliko je ko dao? Sta je problem da se zna? Sponzori bi trebali biti ponosni da se zna njihovo ime? Kad sve to budemo znali onda cemo vas dragi sponzori zamoliti da pola uplatite u bolnice pa cemo mi doci na trg lepo...
  • Nemanja

    16.12.2016 08:07
    @boki2
    Uh kako si ti pametan, mora da si bio u topaletu kada su delili mozak.
    Nema sponzora, ima donatora i među njima na tvoju nesreću nema Novog Sada.
    Novi Sad je bio sponzor dočeka samo u vreme žutih na vlasti.
    Donator nije bio nikada, jer on to ne bi smeo ni da bude, pošto su to javna sredstva građana Novog Sada sa kojima isti raspolaže.

    U budžetu grada nema stavke za doček nove godine, a samo čovek bez mozga može da umisli da tolika stavka može da se sakrije na kraju godine.
    Inače, u gradskoj administracije najviše je zaposlenih u vreme vladavine žuća, tj. njihovih je najviše kadrova, pa bi neko od njih svakako odmah dojavio svojima šta radi tamo neki SNS.

    Neveretno je koliko su glupi neki koji se ovde javljaju, odnosno imaju IQ duboko u minusu.

    Evo za tvoju informaciju ja sam dao tačno 10.000 evra ove godine za nabavku retkih knjiga kao moj prilog očuvanju kulturno-istorijskog nasleđa našeg naroda, a nemam veze sa poslovanjem u Republici Srbiji i sa ovdašnjim strankama.
    Usput ja sam samo jedan malecki privrednik poreklom iz NS-a, koji ima razvijen biznis u Austriji.
  • boki2

    15.12.2016 15:23
    kako smo glupi ili samo ja,lepo kažu da sponzori plaćaju te bajne Zvezde,a ti sponzori smo mi gradjani Novog Sada, tako ja svaćam,ako grešim izvinite,pa koji privatnik će dati preko 100000evrova (izraz iz serije),nije blesav a mi gradjani plaćamo račune porez sve u roku ,a i od 2017 veći porez evro po stanu i pa izračunajta i madona da dodje biće para.
  • БРАНКО

    15.12.2016 14:05
    "СА ЧЕПОМ ДО ОСМЕХА"
    До прославе има још доста времена...ХАЈДЕ ДА САКУПИМО ШТО ВИШЕ ЧЕПОВА и донесемо их на доћек! А,021 молим да ступи у контакт са Председницом удруженја Вањом Петковић, ради места прикупљања чепова.на тргу! Наравно ако се слажете са овом мојом идејом!?
    УДРУЖЕЊЕ са ОВИМ МОЈИМ ПРЕДЛОГОМ НЕМА НИКАКВЕ ВЕЗЕ!? Једино што и сам скупљам чепове и ћерка их носи у удружење.



  • Danica

    15.12.2016 11:22
    @ Skypi
    Tačno je da mi siromašni koji nismo bili deo pljačkaških hordi DS-a i LSV-a u ovom gradu najzad imamo dobar Novogodišnji program na trgu.

    A o tome ko je nazovi zvezda, pokazuju pune koncertne dvorane, trgovi i stadioni kod jednih i prazne rupe kod drugih (koje bi ti da slušaš).

    E pa evo sada i mi imamo nešto kvalitetno, a tebi i tebi sličnima predlažem da (pre nego što vas policija pohapsi zbog pokradenog novca Novosađana) da proslavite Novaka u privatnoj režiji uz te tvoje "zvezde".
  • Skypi

    15.12.2016 05:58
    docek
    Pa i taj docek nove je u humanitarne svrhe...Mnogi bi bili kuci na taj dan bez trga.
    Mogli bi jedino da angazuju izvodjace koji manje kostaju.Nekoliko tamburaskih i
    pop rock sastava,a ne nazovi zvezde!?
  • Bazuka

    14.12.2016 23:33
    Petijicija i Kultura!
    Zaista je potrebno stvoriti sistem u kom bi se pomagalo najugroženijima. Na žalost, uvek se toga neko seti kada veruje da će privući najviše paznje, što za prikupljanje pomoći što za promovisanje svojih velikih dela. Neće nam pomoći jedan dan brige o nekom, već stvaranja sistema preostala 364.

    Što se tiče peticija, par puta sam ih potpisivao i nisam bio zadovoljan s onim što sam saznao nakon toga. Ni jedna nije bila uspešna, a ponajviše me pogodilo kada sam saznao ko su bili pokretači. Obratite pažnju i ovoga puta!

    Šta je interesantno, tj šta me brine:
    Deo iz peticije: "Umesto sunda i kica koji krase svaku novogodišnju proslavu i program za istu koji intelektualno zadovoljava samo mali broj Novosadjana..."

    Ljudi, Zdravko Čolić peva stihove Jovana Jovanovića Zmaja, Duška Trifunovića i Branka Radičevića. Novosadski big bend nastupa sa solistima iz SNP-a.
    Na bini na Trgu republike sviraju autorski bendovi uglavnom iz Novog Sada!
    STUDIO M će ugostiti Dj iz čitave države, a najslađe zvući dečja Nova godina, koja se, koliko vidim organizuje u Dunavskom parku.

    Da li je to kič i šund???

    Hajde da pokrenemo peticiju za koju ćemo biti odgovorni sami, zbog koje ćemo se boriti za svakog kome je pomoć potrebna, za peticiju koja će nas same naterati da mislimo o drugima i pomažemo im svakoga dana!!! TAKVU PETICIJU ĆU UVEK POTPISATI!
  • Donator

    14.12.2016 22:58
    @Драгољуб
    Šta tebe briga gde mi naš privatni novac dajemo?
    Ne laća to grad, pa da podnsi Skupštini izveštaj.
  • Драгољуб

    14.12.2016 21:53
    Само да оде у праве руке
    Слажем се , само се плашим да ће новац опет отићи тамо где не треба !
  • Vojvosadjan

    14.12.2016 19:30
    @DonJuan
    Vrlo dobro sam ja procitao sta je ko napisao.. bilo je adresirano na tebe i onog iznad, takvim dziberima necu ponaosob da adresiram. Sve si shvatio oko okano.. nema nejasnoca.
  • Zorke

    14.12.2016 18:51
    "Preseravanje u komentarima"
  • PC Principal

    14.12.2016 18:16
    PC bro !
  • /

    14.12.2016 15:36
    /
    evo vam pa slavite
    http://www.021.rs/Novi%20Sad/komentari/151406#comm
  • Bici

    14.12.2016 13:44
    Kakvi smo, još nam je i dobro
    Čitam komentare i mislim: "Kakvi smo još nam je i dobro".
    Nekako mi muka od naših rasprava, ko je u kojoj stranci, u NVO, ko je čiji i ko je odakle.
    Inat, nevaspitanje i negativna selekcija rade svoje.
    Većina ljudi bi se prodala za sitno.
    Zato i imamo toliko dupelizaca po partijama koji se prodaju za svake izbore.
    Kad vidim ljude koji su direktori javnih preduzeća, a jedva su i srednju školu upisali i završili, kako naprasno postaju od demokrate naprednjaci, smuči mi se.
    Plus đipovi i belaja...

    Čola je gospodin. I bolje je da nema sa stokom posla.
    Lepo je Džo Bernard Šo rekao: "Ne rvi se sa svinjom. 'Em ćeš biti u govnima do guše, 'em će se svinji to svideti."
  • MiLana

    14.12.2016 11:32
    Re: Mastodont
    Ovo nije tvoj zološki vrt, moraš malo i sveta da vidiš pre nego što bilo šta prozboriš, jer nije sav svet taj tvoj maleni kavez.
  • Paor

    14.12.2016 11:25
    @Trt
    Opet si mi pobegao iz obora, ali ti vrlo dobro znaš gde ti je dom, tj. naš svinjac na Čeneju, moraš se tamo vratiti, jer ti je vreme za valov (da se naručkaš pomija).
    nemoj svojom njuškom da plašiš ljude po gradu.
  • Ceca 2

    14.12.2016 11:20
    Re: Sale Bolid
    Šta ti kretenu slušaš?
    Koju botulinus muziku?

    Takvih kretena kao ti ima samo po ovakvim sajtovima, jer ne radite ništa u životu, pa pametujete unaokolo sa svojim osnovnoškolskim ili predškolskim obrazovanjem.
    Očigledno je da imaš IQ manji od Neandertalca.
  • Donator (ali mali)

    14.12.2016 11:16
    Moj novac je moja stvar
    Jedan sam od donatora novogodišnjeg koncerta, i žao mi je vas žutih što nemate pametnije predloge.
    A evo slučajno radim u inostranstvu, a ne dole u Srbiji.

    Morali bi da znate da je demokratija i kada sami odlučujete gde ćete potrošiti svoj novac.
    Evo ja ga poklanjam gradu za zabavu, a ne u nikakve humanitarne svrhe.
    Demokratija je takođe i kada gradski novac troše oni koji su dobili većinsko poverenje Novosađana, ne da ga krčme NVO i pojedinci (čitaj botovi DS-a), kojima narod nije ukazao poverenje, jer ih je smatrao nedostojnim takvog položaja.
  • Mastodont

    14.12.2016 11:11
    MiLana

    Fjutožanke misle da je 'urbano' kad slušaš Cecu i nasmrt su ti izboli barem tri bivša momka.

    Komšijske svinje su više urbane od vas.
  • Trt

    14.12.2016 10:50
    @MiLana

    Simpatično je da me šalješ nazad u svoje selo, a niko od vas ljubitelja Cece realno nije premašio nivo štale i svinjca.
    Možda su ti babo i matera prodali njivu da studiraš u Novom Sadu, možda si nekako i izmuvala da završiš škole, ali ako slušaš Cecu, samo si za čuvanje stoke i ništa drugo.
  • Sale

    14.12.2016 10:28
    Cecu vole idioti i sponzoruse. Kao ko zna kome ce otici humanitarna pomoc, pod pritiskom javnosti morace gde treba. A gde ide novac 300.000 gradjana za proslavu na kojoj ce lumpovati maksimum 9 do 10.000?? Ide u dzep organizatora i politicara. I nije ovaj bojkot samo zbog nove godine nego je ljudima muka od debilnog drustva i korumpirane vlasti.
    Ko da ne bi ljudi voleli da se prooslavi ali razloga je sve manje. Deca i bolesnici crkavaju po bolnicama. Vi sto vredjate ljude koji glasaju protiv sveopsteg s*anja stidite se - dodjite na trg i nek vamse vas gradonacelnik isprdi na glavu. Jos jedan glas za peticiju.
  • Mile

    14.12.2016 10:22
    Nije vreme za slavlje u vremenu kad reke mladih hrle na Zapad po svoju koricu hleba koju su im u zemlji oteli.
  • Kyza

    14.12.2016 09:57
    Novi Sad iznad svega
    Dolazim na Trg Slobode sa devojkom i društvom.
    Vreme je za žurku, a nadam se da će Ceca bar doći za Pravoslavnu Novu Godinu.
  • MiLana

    14.12.2016 09:54
    @Trt
    A da se ti vratiš na dno kace iz koje si izašao i potekao?
    Imaš svoje selo pa pali brate, jer ovo je Novi Sad, a ne tvoja malograđanska seljana,

    Baš si mi ti kompetentan da procenjuješ vrednost jedne Cece?
    Možeš jedino cipele da joj čistiš, ako ti to i dozvoli.


    P.S.
    Čola je legenda i dobro je što će biti tu za Novaka.
  • Cale

    14.12.2016 09:39
    Peticija je u redu, nego mene zanima koliko su online peticije pravno prihvatljive? Nase vlasti ne zarezuju peticije ni kad se licno potpisete na papir a kamo li popunite formular na internetu. Inace bi bilo sasvim u redu ako nastupaju velike zvezde koje kostaju, naplatiti ulaz 100-200 dinara - ako imas za "krmacu" ili dve za docek na trgu, imaces i za ulaz. U suprotnom - muzika sa razglasa, kuvano vino, hrana, dosta klupa, plinskih pecurki da malo greju ljude i docek je jeftiniji i bolji nego kad vam "zvezde" pevaju za 30.000 evra.
  • Zoran

    14.12.2016 09:32
    Zasto da ne
    A zasto se ne bi odrzala proslava? Ne bacati pare na proslavu, na ukrase i ostalo.. U Novom Sadu se svake godine KUPUJU ukrasi, jer prethodni NESTANU..Zasto ne odgovara lice koje je za to zaduzeno? "Ti si kriv, izvoli mico da odgovaras za stetu.."
    Da ne duzim, umesto ukidanja proslave, platite coveka koji ce da peva u unosi mir barem za tu noc, ali ugovorom ljudskim obecati da ce novac od dobijenog honorara, BAREM 50% dati u humanitarne svrhe... Hiljade i hiljade eura za noc? Ja radim za 2500e GODISNJE,,, Budimo humani, pomozimo nekom kome ne treba nista sem da bude zdrav, a za to je nazalost potreban TAJ novac prokleti
  • Trt

    14.12.2016 09:20
    @Sta ste kazli???

    Proslava pravoslavne NG i jeste besmislena budalaština.
    Ceca jeste skrnavluk za totalne seljačine, svih 60 hiljada musavih i nepismenih.
    Zdravko Čolić je takođe žešći šund.
    A Novi Sad je u Vojvodini, i da, bolje bi bilo da bude bečki hor, a trebi ako se ne sviđa - vuci se nazad na svoju planinu.
  • Dragon Rider

    14.12.2016 09:11
    Hahahaha
    Gluplju stvar nisam u zivotu cuo. Kakve peticije kakve gluposti. A te humanitarne svrhe da ne komentarisem... retko kad nesto ode u prave ruke!!!
  • Gligorije

    14.12.2016 09:09
    Pokažite humansost na delu
    Meni uvek treba keša, pa ako želite da pomognete kao humanitarci, uplatite mi na račun koji god želite iznos dinara ili deviza.
    Javite se ovde pa ćemo razmeniti podatke.
    Želim da rešim svoje probleme uz pomoć humanih ljudi.
    Nemam na primer novca za putovanje na Mauricijus ove zime, zbog čega bi mi nešto keša rešilo ovaj problem, bar da imam za kartu i za neki bolji All Inclusive hotel na obali.
    Teško mi pada što ne mogu na zimovanje na Mauricijus ili Sejšele.
    Mislim da zaslužujem dva-tri puta godišnje da odem na neku egzotičnu destinaciju da se odmorim posle mukotrpnog rada tokom godine,
    Očekujem da Novosađani pokažu humanost na delu, a ne samo na rečima.

    Javite se ovde, pa se dogovaramo za dalje.
    Imam još lepih želja, koje bi dobri i humani ljudi mogli da mi ostvare.
  • Aca NS

    14.12.2016 08:32
    PEticija - ZA
    Podržavam peticiju!
  • Vorda

    14.12.2016 08:24
    Ha-Ha
    Neverovatni ste! Sad kao u dobrotvorne svrhe jooj namazani ste i mutniji od Palića ako vam se ne sviđa učinite isto što i vaši pratioci uzmite vaše ,,putovnice,, i doviđons
  • Koki Oki

    14.12.2016 07:56
    Ako znacajan broj potpise peticiju treba resiti diplomatski - ceo budzet u humanitarne svrhe a oni na trgu nek plate Colu. Nece niko umreti od karte od 200din a od nedostatka lekova, pomoci i uslova u bolnicama hoce. A vi sto zelite propast gradu propadnite, verovatno ste vi.bagra koja povraca po ulicama i razbija jer nemate sta drugo.
  • Sta ste kazli???

    13.12.2016 23:41
    Pod hitno treba pokrenuti peticiju da se "novosadjanima"zabrani pokretanje bilo kakve peticije zbog pisanja uz vetar!!Ovoj sacici bednika nije proradila nikakva humanost vec ono klasicno za malogradjane iz ovog grada a to je "E sad necu kako i ja hocu"!!Pisali ste peticiju protiv Cece ustvari je to bilo protiv proslave pravoslavne Nove godine i sta ste uradili..preko 60000 ljudi u centru,sad nazivate kicom i sundom i Zdravka Colica,sta bi vi Tompsona mozda ili nekog iz madjarskog folklora,ne zaboravite da je Novi sad grad u Srbiji,mozda bi bili srecni da gostuje hor beckih deckica sa nekim dirigentom pedofilom i da pristup imate samo vi sa mamama i pudlama???Amin
  • Nindza Kornjacleone

    13.12.2016 23:05
    Za 2 godine ce biti najbolja nova godina. Nastupace Tompson. Simbolicno ce da otpeva 26 pesama.
  • Aleks

    13.12.2016 22:29
    Uporedi me
    Pozega - Kakanj - Novi Sad
    Samo fale Mionica i Zagubica.
    Nije humanost samo za novu godinu.
    Humani moramo biti svakoga dana.
    Te veceri ce mnogo ljudi iz svih delova Vojvodine doci da proslave novu godinu. To je za njih dozivljaj. Zar im treba to oduzeti. Koliko Novosadjana nema prilike da negde proslavi novu godinu. Zar im to treba oduzeti. Po toj prici bi trebalo zatvoriti i Time square u Nju Jorku, jer je mnogo sirotinje u Bruklinu i Bronksu.
  • @Vesna

    13.12.2016 22:11
    A gle tek što je žutima proradila sendvičarnica
  • Profesor

    13.12.2016 21:57
    bojkot
    Ostanimo sa svojim i sebi dragim osobama u kuci ili u nekom drugom prostoru,naravno da na danasnje vreme nije bezbedno veliko okupljanje.Sumnjam da ce se odustati od organizacije jer su procenti vec podeljeni i na njih se ne moze uticati.Bocara je to sve vec sredio,dobice on opet na lutriji skup auto a neki dati i Vucevicu nije on gadljiv.

    https://s6.postimg.org/4vcqhayfl/boban_Gradnja_Page_1.jpg
  • Humanitarac

    13.12.2016 21:48
    Humanost
    Manite me te vaše humanosti, hoću lep doček kako dolikuje, a pare za pomoć drugima skupite sami kad ste tako humani. Kome se ne sviđa, neka ne dolazi na trg, DS botovi stop!
  • Goliat

    13.12.2016 21:18
    @Rubin
    Ako je donacija u pitanju i nije grad dao pare, onda nemaš prava da tražiš od mene kao donatora bilo šta, jer je to moja privatna stvar, da li ću i koliko dati novca za ovog ili onog izvođača.
    Ako grad daje novac za izvođače onda imaš pravo da tražiš transparentnost.
    Alu u ovom konkretnom slučaju nemaš nikakva prava za informacije koje te zanimaju.

    Ukoliko grad pozove privredu da pomogne doček nove godine, i oni daju novac za izvođače koje predloži grad Novi Sad, nemaš nikakav pristup tim donatorima, jer su oni anonimni.

  • /

    13.12.2016 21:04
    /
    Vesna
    to su sve ex dsovci. zaboravise ko ih je doveo i ubacio u jp

    sta fali coli?
    pa to sto redjate cola, ceca, joksa, brega, cola, ceca, joksa, brega, cola, ceca, joksa, brega
    vec 20g i ni jedan pop se ne oglasi


  • Covek

    13.12.2016 20:59
    Slepci
    http://srbijarocknroll.blogspot.rs/2016/12/zdravko-colic-pokrenuta-peticija.html

    Procitajte moje iskreno misljenje na ovu temu o peticiji za NG....
  • /

    13.12.2016 20:56
    /
    a koje vi to nvoe spominjete?
    pa vise je proistocnih nvoa nego prozapadnih.
    imate cak i onih za druzenje sa kinezima.

    uostalom zurka sa colom bas i nije neka zurka
  • Olivera

    13.12.2016 20:09
    Koncerte ne placa grad iz budzeta vec donatori "svojim" parama koje su uzeli iz gradskog budzeta. Pri tom malo ipak ostane njima, pa politicarima itd. Dok stignu te pare do Cole, ostace mu 100 evra :)
  • Cingecangecang

    13.12.2016 20:01
    Ugovore sa izvodjacima u javnost, pa da vidimo ko ih i koliko placa i sa li je placen porez na to!!!
  • Rubin

    13.12.2016 19:53
    Hoću žurku
    Ma otkud pravo nekoj grupici novosadskih dušebrižnika da namenje desetinama hiljada ostalih građana da li će i na koji način proslaviti novu godinu? E pa ne interesuje nas nikakva humanitarna akcija. Hoćemo žurku na Trgu Slobode, a vi nađite neki drugi način da privučete pažnju na sebe i pokažete se kao veliki humanisti.
  • Tralalalala

    13.12.2016 19:51
    Ma samo pevajte ljudi, jer, ko peva - na glad ne misli!!!
  • Vesna

    13.12.2016 19:48
    A gle sto naprednjaci organizovano brane po komentarima!!!
  • Krkan

    13.12.2016 19:39
    Mozda bi bolje bilo da sav novac od parking servisa tokom cele godine ide u dobrotvorne svrhe, i onako samo zabodu zastavicu na parce zemlje i naplacuju...
  • Zoran - Novi Sad

    13.12.2016 19:38
    polako, samo polako
    Imam jedno pitanje članovima SNS...
    Da li po vama postoji mogućnost da neko potpiše peticiju a da nema veze sa žutima?
    Da li je zabranjeno ne složiti se sa bacanjem para na 2, 3 sata đuskanja na trgu?
    Ja sam sve ove godine kritikovao "Žute", na ovom portalu za prethodne N. Godine....

    Apsolutno me ne zanima politika, ali takođe mislim da vi koji ste primili Z. Mihajlović (bivši DS), G. neževića (bivši DS ), pa sada i onoga gospodina Palminog, i koji ste nekada i sami prebegli od Radikala, N E M A T E P R A V A D A po svemu što se ne uklapa u vaše viđenje "Dobra", "javnog interesa", automatski pljujete i napadate!!!!
    Neki Mile u komentarima koristi izraze - gluperde....
    Pustite nas da pišemo i pozitivno i negativno, to je naše građansko pravo....
    Shvatite da mnoge ljude ne zanima politika, pogotovo ovakva iskvarena koja se vodi u Srbiji.
    Hvala na razumevanju
  • Strava

    13.12.2016 19:13
    Uzas
    Ovo vec postaje morbidno! Kad nismo imali skoro nikakav program za ng,ljudi su govorili kakva je to vlast,gde su nase pare,a sad kad imamo sad sto odvajamo pare za to.Shvatite da ni u raj necemo svi otici i pored vere u Boga tako isto ne mozemo ni svima pomoci.Spisak tih kojima je pomoc neophodna je toliko dugacak da bi svaki dan Colic mogao da peva i to cele godine u humanitarne svrhe.Za boga ng. Uzivajte malo
  • BobRock

    13.12.2016 19:09
    Opet trolovi
    Sačuvaj me Bože Gospode...počinjala je kralja Nikole poema o crnogorskim plemenima. E tako isto treba da počne o nvo-ima dušebrižnim. Ok nema vas ni za autobus, niko vas neće podržati ni od naroda ni od vlasti sem vaše familije i prijatelja cca par hiljada na skoro pola miliona ljudi u NS i na bar 50K koji će doći na doček. A što onda, civilno društveni, ne skupite sami lovu po ulici, sms-ovima i sl i zapušite usta celoj naciji u stilu "e tako se to radi". Ja nikada nisam čuo da je iko, sem njih samih, imao koristi od 99% nvo akcija. Nikada vas nema kada su elementarne nepogode (verovatno ste na obukama po evropi) kada je neki opšti haos već uvek ispadnete oko Srebrenice, nekih sećanja na 90te i da udarite kontru većini. Msm ne volim Čolu, ne idem na trg od 2000te ali ne bi da vam se daju pare za letovanja u ime neke bolesne dece
  • đokica

    13.12.2016 19:08
    MILENA DUŠO
    Proćitaj ovo...http://www.politika.rs/sr/clanak/346286/Ko-su-najveci-donatori-srpskog-civilnog-drustva
  • Ivan

    13.12.2016 19:02
    Bravo
    Da li slaviti ili ne?
    Da li pitati gradonacelnika? Smesno!
    Nemam nista protiv da se slavi i da dodje Madona i Rolingstonsi. Ali da li bi ti isti da znaju u kakvoj situaciji su nam bolesna deca, zdravstvo i dr., pristali da uzmu honorar? Mozemo ovde da pricamo da je NS (parama) doveo V na vlast , kao blagodarnost postao podpred. A sta nam to vredi, jel nam je bolje? Nije! Da li je NS - 5 najzagadjeniji grad u Srbiji? Jeste! Da li nam radi rafinerija? Ne radi! Zamislite da radi! Ima mnogo toga, ali sam kao i vi umoran od idiota!

  • Bot

    13.12.2016 18:14
    Dokle više “novosađani“
    Ne nasedajte......Oćemo na trg, a ovi što bi tuđe pare dali u humanitarne svrhe a svoje u fensi restorane za doček, nek gledaju tv kod kuće i nek ne talasaju, a kintu koju bi dali za fensi doček nek daju u humanitarne svrhe.....
  • Huncut

    13.12.2016 18:01
    Pomoci ? Naravno.
    Niko, ali niko ne spori da je Cola jako dobar pevac, kulturan i nadasve legenda. Sigurno bi mnogi trgovi bili srecni da mogu da ga dovedu. Mnoge generacije su odrastale uz njegove pesme, i tu nema nista sporno. Ali kao odgovor na neke komente moram odgovoriti da nije to sustina ove peticije: Znamo da pojedinci imaju zdravstvenih problema, kako sami tako i clanovi njihovih porodica, pa stoga malo bi bilo lakse prikupiti neka sredstva na ovaj nacin. Naravno da svi volimo "najludju noc" ali, ako se pripomogne ozdravljenju ili pomoci bar jednom detetu ili bilo kome, napravljena je nemerljiva stvar. Mislim da 20-tak hiljada e moze nekome spasiti zivot, a mi ostali cemo se vec nekako snaci. :) Srecna Nova svima i budimo humani.
    Potpisnik peticije


  • mile ns

    13.12.2016 17:55
    Nehumano kako ste zapenili mili boze, pa da ste procitali stogod skontali bi da grad neplaca docek, obezbedjenje i tehniku da,ostalo daju sponzori, dakle smanjite dozivljaj malo, gluperde napaljene, gde ste bili ranije kad je grad placao, molim.. tajac, e licemeri jadni povraca mi se od vas
  • Kristina

    13.12.2016 17:26
    Re: Nema defaulta
    Dozvolili su im građani Novog Sada, tj. Novosađani da ovo rade, a tebi nisu dali ni jedan glas jer si lokalni luzer.
    Pukla je tvoja opcija na zadnjim izborima 100%.

    Gradom upravlja onaj kome da narod poverenje, a ne lokalne bitange, kao što je to ranije bila praksa za vreme DS-a.
  • Naprednjak

    13.12.2016 17:22
    Žute vaške, a i ini derivati te nakazne tvorevine (sds, nds, Veselinovićeva debilano) ugazićemo vas na izborima, sve vam je uzaludno!
  • MiLena

    13.12.2016 17:21
    @Đura Mutavi
    Šta je hteo bi da čuješ ko su donatori?
    E pa dečko donatori ne smeju da se reklamiraju, to bi valjda trebao da znaš, ako si završio bar osnovnu školu.

    Sponzori se moraju reklamirati, ali je to zakonom zabranjeno donatorima, kako ovde, tako i na razvijenom Zapadu.
  • Nindza Kornjacleone

    13.12.2016 17:21
    Mogu da puste snimak koncerta sa proslog doceka kada je pevao Cola. Samo da Vucevic ode da snimi sa Colom ples i da ubace u snimak umesto Majinog. Eto, resen problem. Pevace Cola, nece puno para otici, a gradonacelnik ce ostvariti zelju da plese sa Colom. Posto smo od proslog nastupa samo nazadovali, bice nam i lepo da vidimo snimak kada nam je bilo bolje nego sada, a i tada nam nije bilo dobro.
  • Kaligula

    13.12.2016 17:20
    U pokrainskoj bolnici ljudi leze u sobama koje smrde na uzegli urin i trulez, dave se u bakterijama i sve je prljavo. U decijoj bolnici deca leze u nehumanim uslovima. Jeli neko bio na plucnom, onkologiji ili kardiologiji? otidjite junaci i pogledajte - ne daj boze neko vas tamo da zavrsi...
  • Paor

    13.12.2016 17:17
    @Suzana Novi Sad
    Šta sada DS ima samo 700 članova u gradu?

    Ala ste se srozali nisko!
  • Nehumano

    13.12.2016 16:44
    Nehumano je da eksploatisani građani Novog Sada sa registrovanim prebivalištem u Novom Sadu plaćaju zabavu od svoje bedne plate - a putem poreza -> onima koji naiđu, prođu ili samo trenutno borave u Novom Sadu i ruiniraju ga.
    Svako ko smatra da je toliko jadan u ovom životu - da ne ume sebi da organizuje doček Nove Godine, neka dođe na Trg i dopusti sebi apsolutnu kontrolu od strane vlasti, a za naše pare!
  • ĐURA

    13.12.2016 16:08
    OMLADINO
    Zar vi nemate svog predstavnika u Grackoj kući,Mesnoj Zajednici...probuditeih, nek rade svoj posao !?
    Toliko grupa i muzičara u gradu,i novu školu im zidamo!? Doduše bez podzemne garaže!?
    Moglo bi se preko godine organizovati međusobno takmićenje u svirci...pa sami izaberite koče vas zabavljati na Trgu za novaka!?
  • X.

    13.12.2016 16:06
    Ne vidim u cemu je razlika kad novac zavrsi u dzepovima politicara ili u dzepu Colica . Podjednako ne valja .
  • Zar nije kasno

    13.12.2016 16:03
    Nije li kasno traziti takvu organizaciju 3nedelje pre događaja? Otkazivanje svima se mora platiti. Možda treba pokrenuti ovakve akcije koji mesec unapred.
  • Mika

    13.12.2016 16:00
    Nehumano
    Nehumano je i to da oni koji racunaju samo na trg i nemaju priliku da si priušte besplatan koncert osim za NG ostanu bez koncerta.
  • ĐURA

    13.12.2016 15:39
    GRADONAČELNIK
    Javio preko 021da doćek plačaju Donatori...ali da nesme da kaže njihova imena!?
    To znaći ima para i za decu...
  • kraljica VIKTORIJA

    13.12.2016 15:39
    kuku
    Ništa od povećanja plata u "Radosnom detinjstvu". Kažu "NEMA PARA". Sad sam baš zbunjena, vidim para ima.Varaju me moje oči i uši....
  • Gospodin Čovek

    13.12.2016 15:34
    Ukinite i Egzit, ukinite sve
    Interesantno. Kako se ovi "dušebrižnici" nisu setili da traže ovako nešto za vreme vladavine njihovog Pajtića. I koja bi ludost bila da nema dočeka i onog najlepše novosadske tradicije - valcera u ponoć. Stvarno treba biti vrlo nedobronameran prema svom gradu i svojim sugrađanima pa u dnevno političke svrhe, i za sitan politički poen, zahtevati ovakvu ludost.
    Znači, evropska prestonica kulture ukida i valcer u ponoć. Divno. Ludilo.
    Ovakvi ekstremisti će sutra tražiti da se neodržava i Egzit, samo da bi tako probali da nanesu štetu svojim političkim protivnicima.
  • Filip

    13.12.2016 15:23
    Balansiranje plana
    Kada je pravljen plan investicija za ovu godinu, vodilo se računa o nekim ciljevima da odgovarajuće potrebe budu zadovoljene koliko-toliko.

    Trebalo bi prilikom usvajanja plana budžeta lobirati da se odvoji više novca u humanitarne svrhe na uštrb zabave ili čega se već zalažete

    Vodite samo računa da je potrebno živeti i lepo, mirno i dugoročnije.

    Ne bi bilo dobro da ceo grad bude siv, da nije okićen, da ni mališani ni odrasli ljudi nemaju praznično raspoloženje, radovanje. Šta ćemo kad ljudi postanu još depresivniji?

    Moglo bi se svašta reći na temu planiranja investicija.
  • hahhaha

    13.12.2016 15:21
    sve ovo je smesno
    sramota kakve vi tekstove pisete. da se narod pita ko ce za novu godinu.... pa dok su pavlicic i ekipa dovodili izvodjace nekoga su pitali? sve vam smeta, jadni i bedni ste! vi demokrate sa 021 i vasi placeni kucaci poruka na istom portalu... ko vama daje za pravo da se tako ponasate i samo nesto negodujete... uzeli dunavski park od gradjana itd... pa ko ce u sred zime da se igra u blatu na livadi? sram vas bilo!
  • markedjani

    13.12.2016 15:14
    Mene zanima kolko grad ocekuje prihoda od svega toga? Ako se ocekuje da grad zaradi od doceka i da od cele price ima suficit onda nek se organizuje. A ako ce da ode u deficit, lepo da se sa tim novcem nesto pametnije uradi...
  • No1e

    13.12.2016 15:11
    no2e
    Bravo Nole, sad ga skembaj!!!
  • Jovana

    13.12.2016 14:59
    Pravopis
    "Peticija da grad Novi Sad pare koje je namenio za proslavu nove godine 2017 preusmeri na lecenje dece kojima je to najpotrebnije. Umesto sunda i kica koji krase svaku novogodišnju proslavu i program za istu l koji intelektualno zadovoljava samo mali broj Novosadjana bude preusmeren na neki humani cin kojim cemo pomoci nekom malom sugradjaninu koji ce posle pomoci moci da proslavlja puno "novih godina".Umesto para koje bi otisle u dzep nekog pevaca i licne interese pojedinca mogli bi bar za novu godinu da budemo humani i pomognemo nekom detetu.Umesto da pravimo vasar opijanja i nereda,incidenata i tuca kojih je nebrojeno bilo proslih godina ovo je prilika da pokazemo koliko smo "ljudi" i koliko nam je stalo do drugih,na ustrb licnih zadovoljstava."

    Autori peticije mogli su povesti bar malo računa o pravopisu.
  • DonJuan

    13.12.2016 14:54
    @Vojvosadjan
    Berdzi, pre nego sto adresiras poruku na mene, procitaj bolje ko je sta napisao i kome u stvari odgovaras... Mene savrseno boli uvo da li ce za docek svirati pankeri, rokeri, zabavnjaci ili marsovci... Kad mi se nesto svidja idem, kad mi se ne svidja ne idem... Ko sto nisam isao 10 god... Koncerata za docek ce uvek biti, i treba da ih bude, a kome odjedanput humanost izlazi na sve otvore moze i sam da uplati novac na neki od racuna... A povezivati Colu, koji je gospodin covek i uz Balasevica najveca muzicka legenda ovih prostora, sa dziberstvom, je vrhunac debilizma.
  • detelina

    13.12.2016 14:51
    ukrasi
    Najavljuje se postavljanje novih novogodisnjh ukrasa duz celog Bulevara Oslobodjenja,Jevrejske,na svim kruznim tokovima...ako nista drugo moglo bi se odustati od toga zarad pomenute humanitarne akcije,stvarno mislim da je to previse za grad velicine Novog Sada u koji po svemu sudeci nece doci puno turista.Sve mi to lici na trosenje budzetskih para zarad profita firme koja ce ih postavljati i nabavljaca istih uz obaveznu novcanu cast osobama koje su odlucile da se kupe bas od tog prodavca i bas te firme koja ce ih postavljati
  • Novosađanin

    13.12.2016 14:43
    Ja bih potpisao peticiju da se otpuste partijski zaposleni, da se smanje astronomske zarade u javnim preduzećima, da se zabrani trošenje našeg novca na razne ručkove, putovanja itd. Ali narod se uvek bavi nekim nebitnim stvarima pa tako i ova peticija. Ne krade vas Čola već političari.
  • vojin

    13.12.2016 14:42
    Jednostavno resenje odselite se u neki drugi siromasniji tuzniji grad u kojem se nista ne desava u kojem je i vreme stalo.
    Ili cutite i pustite Novi Sad da i dalje bude Lider na ovim prostrima.
  • Suzana Novi Sad

    13.12.2016 14:37
    fino to ide
    Do sada (14.37h) preko 700-to potpisnika peticije.....
    Hvala bogu, ovaj grad još nije ubijen......
  • Limanka

    13.12.2016 14:26
    Baš me nekada sramota...
    Ovo je jedna od situacija kad me je stvarno sramota. Sramota od toga u šta su se pretvorili neki moji sugrađani, rekla bih u šta se pretvara većina mojih sugrađana.
    Zar zaista verujete da bi novac, navodno preusmeren u humanitarne svrhe umesto u "džep nekog šund pevača", zaista završio tamo gde treba? Zar zaista u to verujete?!
    Ne budite licemerni. Ako ste već toliki humanitarci što svakog meseca ne odvojite, koliko možete, nebitno je i uplatite za lečenje nekog bolesnog deteta, za neki aparat neophodan bolnici ili za šta već...mnogo je onih nažalost, koji bez tuđe pomoći ne mogu.
    Kada ste već toliki humanitarci, zašto ne posetite neki dom za nezbrinutu decu, odnesete im malo slatkiša i, ukoliko ste darovti, budete na trenutak njihov zabavljač?!
    Kada ste već toliki humanitarci, zašto ne posetite neki gerontološki centar i popričate sa nekom usamljenom bakom ili dekom koji nikoga nemaju?!
    Kada ste već toliki humanitarci, zašto ne organizujete neku akciju i očistite svoje dvorište i popravite dečje ljuljaške na njemu?!
    Kada ste već toliki humanitarci, zašto ne postanete volonter u nekoj organizaciji koja pomaže svim onim ljudima kojima je pomoć potrebna?!
    Ne, naravno da nećete uraditi ništa od ovoga. Samo ćete, otupeli u svojim nezadovoljstvima, pričati o tome kako nam ne treba ništa od svega što nas na trenutak približi nekom normalnom svetu. I za trenutak učini da živimo neke normalne živote. Srećne.
  • Nema defaulta

    13.12.2016 14:17
    Ko je dozvolio Gradskim vlastima da organizuju doček Nove godine bez pitanja građana?
  • komenteor

    13.12.2016 14:11
    jadni ste
    Sve sam junak do junaka. ostavim komentar i smatram se vaznim jer sam doprineo buntu. Ne zna se koja je ekipa gora. Na kraju, desice se ono sto drugi hoce jer se narod i ne pita. Da je hrabriji i da ima muda, mozda bi se nesto i pitao...ovako, šaka jada i kukavica.
  • Veki

    13.12.2016 14:00
    Uf, pa ko više i dolazi na te trgove? Balavurdija čiji roditelji nemaju da im plate za neki pristojan doček i sad su odahnuli. Jupi dolazi Z.Čolić!!! I više ih ništa ne interesuje, šta ih briga za drugu decu koja su bolesna, nemaju šta da jedu!!! Pa pre se nismo skupljali po trgovima, pa smo se lepo veselili i bili srećni. A tu sreću ja ne vidim da će je biti uskoro u ovom gradu, na ovim prostorima.
  • Neko iz mase

    13.12.2016 13:54
    Kompromis
    Evo rešenja : neka proslave ipak bude, a nek' se Čolić odrekne honorara u korist humanitarnog fonda. Verujem da je i više nego debelo naplatio prethodni put kada je nastupio istim povodom u NS - u, a eto mu i prilike da pokaže koliko je sam human. I vuci siti i sve ovce na broju.
  • Realista

    13.12.2016 13:46
    @Novosadjanin
    NIje nije.. osim sto se njegov CD deli ko podmetac za case... Tipa uz prasak, karticu... Jos samo da nam vracaju kusur u vidu njegovog cd-a umesto zvake.
  • lalos

    13.12.2016 13:40
    moze, tamburasi celo vece preko razglasa, kuvano vino besplatnoi eto stravanove godine...
  • Marko

    13.12.2016 13:40
    ...
    Not sure if plemenita akcija or prikrivena opoziciona propaganda.
  • Trt

    13.12.2016 13:37
    @Lenka

    Kad su ljudi uspeli da se sporazumeju s onom gorilom Koko, nekako će i s tobom.
  • ana

    13.12.2016 13:35
    docek
    vecina obozava Colu i Cecu a ta grupica neka skupi lovu i da u humanitarne svrhe. Obozavam doceke na trgu posebno srpske nove godine

  • Vojvosadjan

    13.12.2016 13:33
    @Don Juan
    Taj pankeraj je dan pobede nad fasizmom.. e moj berdzi. Juan, nastavi da zavodis uz ritam "Oko okano"..
  • Sremcina

    13.12.2016 13:31
    @ mala iz ćoška
    "Ma bolje je da se ugase sve rasvete, utrne muzika, nabaci sivilo na grad, zavlada policijski čas - jer zašto dozvoljavati da se razvije kod nekoga emocija dobrote, lepote...- bolje ga držati i dalje u strahu i neizvesnosti"

    Pa i nije neka razlika od svakodnevnice.

    A sto se tice izlaska na ulice, to je trebalo odavno uraditi. Barem bi imali pravi razlog za slavlje.
  • Čitam...

    13.12.2016 13:30
    i ne verujem kakvi ste vi to ljudi?Zašto ne pomoći onima kojima je pomoć neophodna.Verovatno niko vama blizak nije u toj situaciji, i daleko bilo.To je basnoslovno mnogo para poreskih obveznika.Zapamtite, TO SU I VAŠE PARE.Ako neko hoće da sluša Čolu, neka plati.Hajde, izujte se od svojih para a ne tuđih.Ja bih moj (ne mali) deo koji ostavljam putem poreza, doprinosa, taksi, i ostalih gluposti uvek plasirao onima kojima je pomoć neophodna.Znači, reči nemam u šta ste se pretvorili...
  • Tea

    13.12.2016 13:26
    Da nije grad ukrasen bilo bi zasto nema ukrasa, skrnavo je i bla bla bla.. da niko ne peva, opet bi bilo isto.. nasem narodu nikad udovoljiti.. kome se ne svidja nek ne gleda i ne slusa..
    Naravno lepo je pomoci, ali uvek se nesto moze organizovati bio to hum.koncert, izlozba bilo sta..
  • PeraNS

    13.12.2016 13:26
    Molim odgovor
    Poruka Naprednjacima..
    Pogledajte molim Vas online peticiju i uverite se sami koliko ima ljudi koji su potpisali peticiju ali nisu smeli da se potpišu....
    Šta to govori?
    Govori o stanju "sloboda", koje trenutno vladaju u Srbiji..
    Ljudi su jednostavno preplašeni i sa razlogom ne žele da im izađu imena i prezimena, javno.
    To što oni osećaju, nema veza za žutima, plavima, zelenima, Čankovima i ko zna sa još kim...
    Prestanite da se uvek vadite na žute i ostale..
    Jako mnogo ljudi prezire politiku a u ovom slučaju, upotrebite pare (kojih je sve manje) na nešto što pomaže ljudima u nesreći...
    Čola će se već snaći i drugi...
    Što neko kaže, mnogi bi besplatno pevali i svirali, što opet treba podržati...
    Hvala
  • Aleksandar

    13.12.2016 13:26
    Racunica
    3 sata muzike, neciji ( deciji ) ceo zivot
  • marijag

    13.12.2016 13:25
    uzas
    Ma sta znaci humanitarne svrhe, pa svima nama treba humanitarna pomoc i ko je taj da kaze u koje svrhe i kome ide. I ja sam bez posla i moj dete, zivimo od jedne bedne plate. Ko je taj sto nam svima odredjuje koliko cemo imati za hleb i patiti se u zivotu.
  • Jovana

    13.12.2016 13:23
    Za "lokal luzere"
    Ceca bi u Novom Sadu skupila više ljudi za autogram nego što bi svi vi dobili glasova pa puta 10.

    Možda vas Beduine ne zanima proslava Nove 2017. Godine, jer vam je narod na izborima listom okrenuo leđa, ali zanima nas stare Novosađane, čiji su i čukundedovi rođeni u ovom gradu.

    Kako reče ovde neko ZDRAVO-ĆAO.
  • ĐURA

    13.12.2016 13:20
    "Grupa Novosađana i Osto ja"
    Dosadilo vam da slavite na Trgu Novu godinu,jer ne sviraju vaši ljubimci!?
    Pa se naprasno setili bolesne dece!? Gdeste bili pre mesec dana!?
    Para ima i za bolesnu decu,ali do njih se ne može zbog grackih lopova!?
    "ZBOG NJIH PRAVITE PETICIJU"!? Ako imate "muda"Osto ja...i grupa Novosađana!?
  • Deki

    13.12.2016 13:11
    gotov je
    Malo cvrc,pare su vec u dzepovima taknuto maknuto.Nece se glavni i mali od palube odreci procenta.Usvari sad je sema,jedna faktura tebi jedna meni.
  • Perica

    13.12.2016 13:08
    Ukinuti novu godinu svugde
    Čista obest i zloba razmaženih bogataških sinova. Ne idem na trg, ali ko ste vi da to zabranite. Zabranite dočeke po skupim restoranima a tražite da svi daju novac u dobrotvorne svrhe. Kakvo licemerje, sramota!
  • lol

    13.12.2016 13:03
    Jurkec, sajt je beo sa narandzastim motivima. Aaaa, ti delis ljude po politickoj osnovi? Vidis, ja ih delim na kretene i na normalne. Kreteni uglavnom dele ljude po politici, ironicno.
  • Samo

    13.12.2016 12:59
    Samo neka se svi ucesnici odreknu honorara i to je to
  • Sale

    13.12.2016 12:59
    Gde je sada Vučko i štednja,nigde pokrio se ušima i svojim uvlakačima dao odrešene ruke da arče pare,jer svaka ovakva neka proslava je šansa za prevaru da još dopune džepove i krenu u novu lopovsku novu godinu,treba to sve bojkotovati ili da sviraju za džabe ,pa ko voli neka izvoli...
  • Dao

    13.12.2016 12:47
    bi
    Dao bi glas, ali niste morali baš preko FB gde svaki gradski funkcioner može da vidi ko je glasao za ovaj odličan predlog, a nakon toga trpeo posledice.
  • Djone

    13.12.2016 12:45
    Podrska
    Podrska da se novac da u humanitarne svrhe, a siguran sam da postoje bendovi koji bi iz tog razloga svirali za dz, ali da grad omoguci kvalitetno ozvucenje. I da se naglasi u koju svrhu bi isao taj novac, konkretno.
  • Jurkec

    13.12.2016 12:28
    Žuti, čak vam i komentari na vašem 021 ne pomažu :(
  • bruka

    13.12.2016 12:12
    Sramota
    Čitam komentare Novosađana ili onih koji sebe tako nazivaju i muka mi je .Pa zar vas nije sramota kada su ovako teška vremena ,vi bi da arčite pare poreskih obveznika da bi 2 -3sata drljali uz pevače...PA da li ste vi uošte svesni koje su to pare u pitanju,,..Da li znate šta se sve dobro može uraditi sa tim parama?!! Očigledno da vas baš briga i da su vam toliko isprani ti vaši malecki mozgovi ...Ja vam samo mogu poželeti zdravlje jer se iskreno nadam da vam neće biti potreban sms da bi ste se lečili(vi ili vaša deca)...Mislite o tome "Novosađani"
  • Y

    13.12.2016 12:06
    Y
    Svaka cast!
  • stvarno

    13.12.2016 12:06
    dokon narod
    Super...a sto se ne pisu peticije kada onaj pankeraj u maju svira pred stotinak ljudi?Zasto se nije pisala peticija za Koncert godine, dobrim delom finansiran iz gradske kase? Ovo je prilika da se mnogi provesele, od 7 do 77 godina. Siguran sam da bas ti koji pisu peticije i zamlacuju podjednako dokon narod nikada nisu uplatili ni dinara u humanitarne svrhe. Manite me aktivizma iz fotelje.Delujte na terenu.
  • DonJuan

    13.12.2016 11:50
    Ma dajte, ovo je vec preterivanje... Kakve humanitarne svrhe, mi smo humanitaran narod do mojega, na ulici ti niko ne bi pomogao niti pozajmio telefon da krenes da umires... Ja bas nisam neko ko voli lude momacke izlaske do jutra, zurke, ludilo i splavove, kao ni ovu idiotsku vlast... Al' da Nova godina treba da se obelezi, treba... Da je Cola odlican muzicar za tu priliku, jeste... Bio 2008., odlicno se proveo, od tad nisam hteo ni zbog koga da se smrzavam, sve do sad...
  • ja

    13.12.2016 11:39
    dokon svet
    Pa sto se pare koje se za pseci azil ne daju u humanitarne svrhe?Mada da ne peva Zdravko Colic dodos niko se onda ne bi ni bunio !Ovako sada se neko pametan nasao .
  • Čola

    13.12.2016 11:35
    Bravo, hvala ovoj grupi ljudi, krajnje je vreme da se baš kao što je napisano - šund i kič istrebi odavde. Novogodišnja atmosfera se već godinama ni najmanje ne oseti uprkos prelepim ukrasima u gradu, tako da bi bilo mnogo pametnije novac iskoristiti za druge stvari, ne mora čak biti ni donacija u humanitarne svrhe, nego bilo kakva druga investicija u Novom Sadu.
  • NS

    13.12.2016 11:34
    Nova godina je biznis. Novac zaradjen od turizma je veci od bilo koje humanitarne pomoci. Nema slobodne sobe u gradu za novu godinu. Ljudima treba omoguciti da zarade a ne stalno deliti pomoc.
  • EE

    13.12.2016 11:32
    Neki ljudi ocigledno imaju previse slobodnog vremena. Ne razumem sto ljudima smeta proslava NG?
  • Super ideja

    13.12.2016 11:32
    Ako ovo uspe, odoh na trg da slavim!
  • Lenka

    13.12.2016 11:30
    Iskreno
    Mene ova grupa intelektualno ne zadovoljava.
    Očigledno im je IQ u minusu.

    Neka dobiju izbore, tj. izađu na crtu za par godina, pa da vidimo koliku podršku imaju u gradu, a do tada ...zdavo, ćao.
    Bolidizam koji zagovaraju svakako neće nikada proći kod većine Novosađana, koji spadaju u one normalne i mentalno zdrave osobe.
  • Ja

    13.12.2016 11:26
    Gde se prikupljaju potpisi?! Rado cu potpisati!
  • GLASAM - ZA

    13.12.2016 11:22
    Podržavam peticiju.
    U današnje vreme razbacivanje novcem na proslave je samo odlika nerazumnih ljudi, ili finansijski zlonamernih.
  • Novosadjanin

    13.12.2016 11:11
    zdravko colic nije sund
    Kica i sunda? Pa ne dolazi Ceca, vec covek koji je pop ikona preko 40 godina, koji se ne eksponira medijski ni na koji nacin, niti se bilo sta lose o njemu moze procitati i kome su Djole Balasevic, Bajaga i pokojni Dusko Trifunovic pisali pesme na poslednjem albumu. Da ne pominjem i Batu Kovaca, Kemala Montena od ranije i druge. Ali da, slazem se sa poentom. Ima bitnijih stvari u gradu kojima treba izaci u susret. Ionako je to jedna velika zurka, koja se moze proslaviti kao i svaka druga.
  • mala iz ćoška

    13.12.2016 11:11
    ma daaaaajjjj
    ..."intelektualno zadovoljava stvarno samo mali broj Novosađana". xaxaxaxa... rasplaka me od smeha :D
    A šta bi ste vi ?? Cecu ili nekog sličnog ?
    Ma bolje je da se ugase sve rasvete, utrne muzika, nabaci sivilo na grad, zavlada policijski čas - jer zašto dozvoljavati da se razvije kod nekoga emocija dobrote, lepote...- bolje ga držati i dalje u strahu i neizvesnosti!
    Naravno da nisam protiv pomoći obolelim mališanima, nabavke pojedinih aparata potrebnih za lečenje - ALI država treba da se pozabavi sa tim pitanjem na sasvi drugačiji način. Negde je i bio plan da se nabave ti aparati- pa isti (možda ) stoje godinama na carini/skladištu/zaboravljeni...a negde su pare potrošene na ko zna šta i nikome ništa!
    Nemojte moralisati i svako malo podizati peticije - podignite glas i dupe sa neta pa na ulice - da vidimo čija ovca crnu vunu prede!
  • Smokvica

    13.12.2016 11:10
    Igrarije
    Igranje osetljivim temama. Igranje na tu kartu u meni budi neki bes.
  • dule

    13.12.2016 11:07
    Ne slažem se. Lično nemam nameru da dolazim u centar za NG ali smatram da postoji veliki broj građana koji hoće i kojima će to biti prilika da se relaksiraju, zabave i zaborave svakodnevne probleme.
  • Joka

    13.12.2016 11:06
    Bravo za ideju, podržavam.Mada, nisu oni dorasli da to i realizuju.Svoje džepove moraju napuniti, a baš im je stalo do toga jer su i nekog tamo njihovog intelektualca i poslušnog im saradnika postavili na čelo organizacionog odbora.
  • miKo

    13.12.2016 11:05
    Pustite se populizma, patetike i kvazi NVO aktivnosti, molim vas! Pa najbolje da počupamo npr uličnu rasvetu, pretopimo je u liv i damo u humanitarne svrhe..itd, itd!? a ko ti garantuje da ti i tvoja "nvo" nećete ta sredstva da zloupotrebite(na donaciju koja se ne vidi), baš kao što sumnjate da će biti zloupotrebljena sredstva za proslavu novogodišnje večeri(čiji se efekti vide)? Ili možda imaš kafić pa želiš da ti ja i ekipa uplatimo doček jer nema programa na trgu? Humanitarne aktivnosti su već regulisane i svestan sam da uvek može više i bolje, ali manite se jeftinih poena iz kvazimilosrđa, preko leđa opet najsiromašnijih građana....(jer verovatno nećemo ići na doček u npr. Beč, kao vi humanitarci)
  • ST

    13.12.2016 11:04
    Nema se vise sta slaviti...Narod je gladan i duzan drzavi...
  • Zivan

    13.12.2016 11:03
    Razumljivo je saglasiti se sa stavom potpisnika peticije da je bolje novac iskoristiti za direktnu socijalnu pomoć, baš kao što je razumljiv i stav da se Nova godina svuda slavi po trgovima.
    Peticija bi bila mnogo prihvaćenija da je priložena dok su gradom koaliciono vladali " demokrate" i " ligaši"...
  • Aca

    13.12.2016 11:02
    Konacno neko pametan, svaka cast! Za ovo bi trebali da protestujemo svaki dan.. Placamo Zdravka Colica i Cecu koji imaju milione sa tolikim parama

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna